Det jeg gør

Marketing eksekvering

Din eksterne marketingchef/eksekvering af din virksomheds marketingaktiviteter. Online/offline strategi og drift.

Marketing eksekvering

Personlig sparring

Strategiske muligheder eller forretningsplan. Input til nye produkter, kunderettede tiltage eller distributionskanaler.

Personlig sparring

Eksistensberettigelse

Din virksomheds dna. Hvad differentierer din virksomhed fra konkurrenterne nu og i fremtiden. Formålet med din virksomhed.

Eksistensberettigelse

Fundamentet for InFrontRow

Min teoretiske baggrund er 2 uddannelser fra Handelshøjskolen som cand.merc. i afsætning og HD i strategi og ledelse, en uddannelse i online marketing, samt i Transmedia Storytelling fra London College of Communication.

Praktisk erfaring

Min praktiske baggrund stammer fra jobs med ansvaret for stærke mærkevarer indenfor længerevarende forbrugsgoder og fast moving consumer goods, der både lærte mig projektledelse, betingelserne som mindre brandleverandør til stærke detailhandelskæder og udfordringerne ved samarbejdet om et brand på tværs af landegrænser og med forskellige reklamebureauer. Endvidere har jeg som kategorichef i en detailhandel en solid indsigt i, hvad der kræves for at være en attraktiv leverandør og hvordan man sikres “en plads på hylderne”.

Personlig tilgang

Vi er alle født med et unikt fingeraftryk og det betyder, at vi alle er forskellige og det er meningen, at den forskellighed skal sætte sit præg i verden – eller at vi med det fingeraftryk gør en forskel for nogen.

Det vigtigste spørgsmål, når vi dør, er, “vil jeg blive savnet”, viser undersøgelser. Og det vil man, hvis man har sat sit præg i verden med det fingeraftryk, man har. Jo mere, man tør at bruge det fingeraftryk, jo større sætter man sit præg og jo mere bliver man savnet. Og hvis man ikke har gjort en forskel for nogen, så bliver man ikke savnet.

På samme måde når man driver virksomhed. Hvis man gør en forskel for nogen, så har man en eksistensberettigelse – og dermed adgangen til at tjene penge.

Sådan kan vi samarbejde

Seneste blogindlæg

  • Bundlinje

Bundlinje

september 28th, 2017|0 Comments

Er det kun grådighed, der gør den økonomiske bundlinje central? Det er meget oppe i tiden, at virksomheder skal tage et socialt ansvar og at det er godt for deres omdømme at vise,

  • Purpose creates Profit

Purpose creates Profit

september 5th, 2017|0 Comments

Purpose creates Profit Der er en allestedsnærværende dialog om ”purpose before profit” eller ”purpose over profit” og mange tænker formentlig ”ja, det er fint nok i sådan et halv-kommunistisk samfund, men formålet er

  • Vækst

Kan vækst måles i andet end penge?

august 31st, 2017|0 Comments

Kan vækst måles i andet end penge...? ...og kan værdi måles i andet end kroner? IMF-chef Christine Legarde mener ja. Hun mener, sammen med andre økonomiske trendsættere som nobelpristager Joseph Stiglitz, at BNP

  • Disruptet

At blive disruptet sker hele tiden – vi (andre) opdager det bare ikke!

august 4th, 2017|0 Comments

At blive disruptet sker hele tiden - vi (andre) opdager det bare ikke ”Hvorfor bruger du aldrig den øloplukker, jeg gav dig i julegave, mor?” sagde min datter til mig den anden dag.

Formålet med virksomheden i “den nye verden”

juli 27th, 2017|0 Comments

Formålet med virksomheden i "den nye verden" …hvor tendenser som mangel på kvalificeret arbejdskraft og øget innovation spiller afgørende roller for virksomhedens eksistens. Formål/resultat En kær bekendt sagde for noget tid siden til

  • Kundebehov

Vælger dine kunder dig…

juli 14th, 2017|0 Comments

Vælger dine kunder dig... ...eller sælger du til dem? Lille forskel i ord, men stor forskel i betydningen for din forretning. Der er en verden til forskel på, om dine kunder ringer til dig,

Dialog

Din virksomheds formål

Information om profil?