Jeg er optaget af at hjælpe mine kunder med at bygge bro mellem deres passion og en reel business 

Eller at omsætte det de drømmer om til noget, de kan leve godt af

Hvad er InFrontRow?

InFrontRow er startet, fordi jeg er vild med at arbejde sammen med mennesker, der brænder for noget – og det gør små og mindre virksomheder typisk. De starter en virksomhed baseret på deres passion og med ønsket om, at de kan leve af det. Det er mennesker, der arbejder med både hjerte og hjerne og de har en særlig gejst. Når de arbejder med deres passion, så har de det typisk også lidt sjovere og hvis der er noget, jeg gerne vil bringe videre, så er det, at arbejdet gerne må være sjovt – både fordi det er en ret stor del af vores liv og vi bruger meget tid og mange ressourcer der, men også fordi at når noget er sjovt, så er der mere flow i det og det giver bare bedre resultater.
Jeg vil være “the go to guy”, når mindre virksomheder ønsker at starte op eller revidere deres måde at arbejde med deres kunder på. De kommer til mig, fordi de føler, at jeg er den, som bedst kan lede dem videre fra deres drøm om, hvad de gerne vil arbejde med og til, hvordan de gør den drøm virkelig og håndgribelig og noget, de kan leve godt af. Hardcore og hands on hvordan man effektuerer et mål og bryder det helt derned, hvor man ved, hvad man skal lave hver eneste dag. Fordi man har fokus på sine mål og retning i aktiviteterne.
Jeg kalder den “smilehulseffekten” – den, der driver mig hver eneste dag. Den passion, der handler om at løfte mennesker, der fra hvor de er i dag, til der hvor de gerne vil hen. Den største glæde, jeg kan opleve (eller den fedeste følelse), har jeg, når jeg ser, at mennesker opdager, at de lykkes med det, de arbejder for – fordi de har opnået nogle kompetencer til at gå resten af vejen eller fordi de har fået selvtilliden til at gøre det.
I en verden, hvor kunderne googler og søger løsninger på deres behov på internettet og i deres netværk, før de køber – måske i en butik og måske på internettet – må fokus for en virksomhed skifte fra at optimere interne processer til at skabe relationer med kunderne. Det betyder, at virksomhederne i stigende grad må gøre sig efterspurgte for at sikre salget.
Omdrejningspunktet for at skabe udvikling i forretningen er fastsættelse af mål, så man ved, hvor man vil hen og derefter definere de trædesten, som angiver vejen til målet. Ellers bliver det svært at igangsætte de relevante aktiviteter, som binder trædestenene sammen.

Overblik

“Du har hjulpet mig med at skære ind til benet, så jeg ved, hvad jeg skal fokusere på. Hvor jeg skal bruge mine kræfter og ikke “flakker” unødigt rundt i, hvad jeg skal lave. Nu ved jeg, hvilke opgaver der ligger – og jeg ved sørme også, hvordan jeg skal løse dem! Og hvad jeg skal promovere på hvilke platforme.”

Simplificering

“Fordi jeg nu har få overblik, ved jeg, hvor jeg skal holde fokus. Det er nemt og overskueligt og jeg får frigjort en masse tid og overskud til de ting, jeg synes, er sjove.”

Bettina Skindstad, Skindstad Design

Mine kunder

Indehaver er Bettina Skindstad – optaget af grafisk design og kommunikation

Skindstad sælger grafisk design og kommunikation til større kunder i Danmark, men mere er formentlig på vej.

Bettina henvendte sig til mig, fordi hun gerne ville sælge mere, men ikke vidste, hvordan hun greb processen an. Hun følte, at hun arbejdede meget, men at hun ikke rigtig kom nogen vegne.
Sammen satte vi et mål for, hvad hun gerne ville opnå. Dernæst lavede vi en grundig analyse af hendes kunder – hvem de er og hvad de godt kan lide. Og endelig lavede vi en plan for, hvordan hun skulle gribe tingene an.
Hun var selv en meget aktiv del af processen og havde derfor fuldstændig ejerskab på hendes plan. Hun var ekstremt dedikeret i sin implementering og derfor overperformede hun på sit mål.

Læs mere om Skindstad

Indehaver er Maj-Britt Espenhain Billekop

Maj-Britt er optaget af relationen mellem en nybagt mor og hendes lille barn. Jo bedre moderen har det, jo bedre trives barnet.

Maj-Britt henvendte sig med et ønske om at få kunder til et nyt produkt “mom in motion”. Hun havde kontakt til mange af kunderne igennem sin behandlingsvirksomhed – En God Behandling, men hun følte, at hun kunne gøre så meget for mange nybagte mødre med sit nye produkt. Maj-Britt er meget stolt af sit fag, enormt dygtig og brænder for at hjælpe nybagte mødre og babyer i deres første levetid.
Vi analyserede hendes kunder med henblik på at finde ud af, hvad de kan lide – og i høj grad også for at afdække den usikkerhed, man føler som nybagt mor. Formålet var at finde ud af, hvad og hvordan hun kan kommunikere med dem. For kunderne bliver glade, når de bruger Maj-Britts produkt.

Læs mere om Mom in Motion

Indehaver af My Products er Ejner Sønniksen

Ejner er ret optaget af at levere kundetilpassede produkter i høj kvalitet til danskerne – fx wallstickers, kageprint, postkassedesign, entremåtter, krus, lys etc med kundernes egne print på. Ejner havde et hav af muligheder for at sælge sine produkter og han ville gerne afdække de konkrete muligheder i detailhandlen. Faktisk var det kun fantasien, der var begrænsningen, fordi teknologien til produktionen af Ejners produkter var ret “vild”. Ejner ville gerne sælge gennem detailhandlen, fordi han mente, at det gav adgang til mange kunder. Da vi afdækkede kunderne og deres købsprocesser, blev online mulighederne dog endnu mere synlige og attraktive, hvorfor Ejner valgte at markedsføre og sælge sine produkter ad den vej.

Her kan du læse om My Products

Indehaver er Charlotte Brag

Charlotte er optaget af at hjælpe mennesker af med deres stress. Hun har gået vejen selv og ved, hvor invaliderende det er, når hovedet siger noget og kroppen gør noget andet.

Charlotte henvendte sig, fordi hun følte, at hun manglede hjælp til at gå gang i sin virksomhed. Hele øvelsen med at få skabt et fundament af kunder – både, hvordan man tiltrækker nogle kunder og hvordan man får dem til at købe.

Jeg blev ret imponeret over hende, fordi Charlotte er en ret karismatisk person og jeg spurgte hende derfor, hvilke kunder hun allerhelst ville arbejde sammen med, hvis hun kunne vælge frit på alle hylder. Det blev starten på en proces, hvor vi fik tegnet et klart billede af, hvad Charlottes kunde gennemgår, inden kunden kommer derud, hvor han/hun erkender, at der er behov for hjælp. På den måde blev det tydeligt – både hvad Charlotte skal kommunikere og hvilke ord og tone, som vil tiltrække dem, Charlotte bedst kan hjælpe.

Læs om Brag Coaching her

Business Coaching

Husk, at du tager din virksomhed seriøst, når du får hjælp, hvor du selv føler dig udfordret

Modtag gratis information om, hvordan du skaber den virksomhed, du drømmer om
Vil du skifte gear og sætte retning direkte ind i fremtiden?

Kontakt mig og fortæl mig, hvad du vil, så vi sammen kan sætte din retning og du kan få overblik over dine opgaver, så du præcist ved, hvad du skal lave hver dag

Seneste blogindlæg

2006, 2017

Alle har behov for mit produkt

juni 20th, 2017|0 Comments

Hvis du tænker det, er det formentlig rigtigt, men det er ikke det samme, som at alle reelt køber. Og

1306, 2017

Får man kun kunder, når prisen er lav?

juni 13th, 2017|0 Comments

Det er, som om vi lever i et land, hvor vi tror, at man kun kan sælge sine varer, hvis