Denne side bruger cookies

Webstedet benytter “cookies”. Det er en teknologi, som installerer oplysninger omkring en brugers computer, så webstedet kan genkende fremtidige besøg fra samme computer. Cookies forbedrer brugeroplevelsen på webstedet infrontrow.dk, som ejes af Camilla Bisgaard Sørensen For eksempel bruger webstedet oplysningerne til at personliggøre webstedets indhold, holde styr på din aktivitet på siden, automatisk udfyldning af formularer med dine personlige oplysninger og til generelt at forbedre din brugeroplevelse på siden. De fleste webbrowsere kan indstilles til at give besked, når du modtager en cookie eller blokere cookies fuldstændigt. Vær dog opmærksom på, at hvis du vælger at slette eller blokere dine cookies skal du genindtaste brugernavn og kodeord hver gang for at få adgang til visse dele af webstedet. Sporingssystemer kan bevare informationer omkring domæne og værtsnavn, Internet protokoller (IP) adresser, browser software samt oplysninger omkring styresystem, kliktendenser, samt hvilken dato og klokkeslet webstedet blev besøgt. Firmaets brug af cookies og andre sporing systemer giver firmaet mulighed for at forbedre webstedet samt din generelle brugeroplevelse. Firmaet vil muligvis også analysere ikke personlige oplysninger for bedre at forstå tendenser og til at oprette statistikker.

Cookies til statistikker omkring besøgende

Webstedet bruger cookies til at samle statistikker omkring besøgende. Som for eksempel hvor mange besøgende der har været, hvilken teknologi de bruger (f.eks. Mac eller Windows som kan hjælpe med at finde ud af, hvis siden ikke fungerer, som den skal med visse teknologier), hvor lang tid de besøgende bruger på webstedet, hvilker sider der besøges osv. Dette hjælper med konstant at kunne forbedre webstedet. Disse analyseprogrammer fortæller også, hvordan de besøgende fandt webstedet (f.eks. via en søgemaskine) og om de tidligere har besøgt webstedet, så tjenesten forbedres i stedet for at anvende budgettet på markedsføring. Teknologien anvendes også til at finde ud af, hvordan kunder, som ringer til os, endte på vores websted (f.eks. fra en søgemaskine eller ved at klikke på en reklame). Dette hjælper med at forstå, hvordan kunder finder webstedet. Vær opmærksom på, at hvis du ringer via et link på hjemmesiden, kan vi muligvis se, hvordan du fandt hjemmesiden. Dette er som sagt for at kunne holde priserne i bund.

Alle har behov for mit produkt

juni 20th, 2017|Categories: Målgruppe|Tags: , , , , , |

Hvis du tænker det, er det formentlig rigtigt, men det er ikke det samme, som at alle reelt køber. Og

Får man kun kunder, når prisen er lav?

juni 13th, 2017|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , , , |

Det er, som om vi lever i et land, hvor vi tror, at man kun kan sælge sine varer, hvis

Flokkes dine kunder også

juni 9th, 2017|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , , , , |

...om din virksomhed? Det store tema de sidste år har været og er kundeloyalitet. Man skal på alle mulige måder

Hvad gør man, når virksomheden mangler omsætning?

juni 6th, 2017|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , , , |

Engang hed det branding, så hed det Corporate Social Responsibility (der hvor virksomhederne officielt skulle mene noget) og nu hedder

Kundeservice – hvor meget, og er der grænser?

juni 2nd, 2017|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , , , , |

Hvor meget kundeservice skal man yde? Er der grænser for, hvad kunderne med rimelighed kan forlange af en, eller skal

Prisrytteriets endeligt

december 10th, 2016|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , , , , |

Vi er kommet til en skillevej – dem, der (med hovedet under armen) sælger deres produkter med spar-budskaber

Show me the money

november 30th, 2016|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , , , , , , |

Alle jer, som har lavet tilbud til Black Friday og/eller Cyber Monday, nu må I have gjort regnskabet

The winner takes it all

november 30th, 2016|Categories: Målgruppe|Tags: , , , , , , , |

Den frase har man hørt tit i forskellige sammenhænge – både i privatlivet og i erhvervslivet. Det betyder

Black Friday – Åh nej, hvad skal Danmark dog leve af?

november 24th, 2016|Categories: Købsbehov|Tags: , , , , , |

Hvis man både får reklamer i den fysiske postkasse ved ens bopæl og i mailboksen på computeren, så

Hvorfor glemmer man så let det nye, man lærer?

november 23rd, 2016|Categories: Kundeværdi|Tags: , , , |

Overskriften kunne også have været "Yeees, jeg har løbet 5 km i dag", men anyways er pointen den